Voorbeelden van onze werkwijze
Opdrachtgever: Seksuologe start praktijk in Amsterdam
Wat was de vraag van deze klant?
Klant gaat zich vestigen in Amsterdam.
Hoe bouwt klant een klantenkring op vanaf nul?
En op welke toon spreekt ze haar potentiele klanten aan?
wat hebben we gedaan?
We ontwerpen een huisstijl voor haar
De identiteit van de huisstijl is: duidelijk, vriendelijk, en niet medisch.
We hebben ervoor gekozen om de naam en het beroep van de klant te gebruiken voor het logo.
Het logo is geschikt voor drukwerk en digitale doeleinden.
De huisstijl wordt toegepast op briefpapier, visitekaartje en afsprakenkaartje.
Het logo op het visitekaartje is een preeg [zie afbeelding bij resultaat].
En we maken een website
www.seksuologiepraktijktermeer.nl
De bezoeker van de site moet een antwoord vinden op zijn/haar vraag. Zich serieus genomen voelen en helder geïnformeerd worden, ook over tarieven en verzekerings- voorwaarden.
De site moet hoog scoren in de zoekmachine in verband met de concurrentie.
We zorgen daarom voor een optimale SEO [Search Engine Optimalisation].
het resultaat:
Opdrachtgever: HKK | afdeling Architectuur en Design wil meer
aandacht voor grafische vormgeving
Wat was de vraag van deze klant?
De Haagse Kunstkring | afdeling Architectuur en Design wil meer aandacht voor grafische vormgeving.
wat hebben we gedaan?
We organiseren een expositie in de HKK.
Het plan is elk jaar ontwerpers uit een ander europees land uit te nodigen.
De eerste exposanten komen uit Frankrijk.
De naam van het project: Les Français arrivent
We halen een expositie van het Centre du graphisme d’Échirolles naar Den Haag: Un tour de France des jeunes designers graphiques
Exposition et projection
Een mooi, verrassend en zeer uitgebreid overzicht van een nieuwe generatie Franse grafisch ontwerpers.
De expositie ontvangt subsidie van het Institut Français, Prins Bernhard Fonds en de Van Bylandt Stichting.
We maken een website: www.lesfrancaisarrivent.nl
Op de website hebben alle exposanten een eigen pagina.
Voor de publiciteit adverteren we 3 weken in het kunstkatern van de Volkskrant.
De krant Den Haag Centraal besteedt in de agenda extra aandacht aan de expo.
het resultaat:
Opdrachtgever: Northgo College introduceert Expressieklas
Wat was de vraag van deze klant?
Het Northgo College start met de Expressieklas.
Op de Open dag kunnen leerlingen en ouders kennis nemen van deze
nieuwe mogelijkheid.
wat hebben we gedaan?
We maken folders met een bijzondere vouwwijze.
Wanneer je de folder openvouwt is de folder ook een affiche.
Het affiche wordt overal in Noordwijk en omstreken opgehangen om aandacht te vragen voor de Open dag.
het resultaat: